Продавець ТМ "АЛЬТЕРНАТИВА" виробник прокладок, ремкомплектів ГТВ тракторів та автомобілів розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
194 відгуків
+380 (67) 920-42-73
+380 (50) 053-68-44
Ремкомплекти та прокладки від виробника ТМ "АЛЬТЕРНАТИВА"
Кошик

Трактор ТДТ-55-А / ПХТ - -55

ТДТ-55 — гусеничний трелевочный трактор, призначений для вивезення і штабелювання середнього та великого лісу. Пристосований для роботи в складних лісових умовах.

Випускався з 1966 року на Онезькім тракторному заводі. У жовтні 2003 року модель була знята з виробництва. Даний трактор зарекомендував себе, як невибагливий в експлуатації і ремонтопридатний практично в будь-яких умовах.

На ТДТ-55 встановлювалися двигуни СМД-14БН, СМД-18Н, Д-245 (на пізніх випусках), чотирициліндрові з турбонаддувом або без. Як правило, двигуни СМД-18, зважаючи на складність обслуговування й експлуатації, переробляли в СМД-14. При цьому змінювалася циліндро-поршнева група, перенастраивался паливний насос високого тиску, і віддалявся турбінний компресор (через застосування низькоякісних ПММ). Відносно слабкі двигуни СМД, як правило, мали малий міжремонтний ресурс

Зчеплення сухе дводискове, має пару тертя типу "сталь по феродо", обладнано фронтальним тормозком. Для зниження стомлення оператора забезпечено гідравлічним підсилювачем. КПП має 5 передач вперед і 1 назад, не синхронізована, має фіксатор проти включення і вимикання передач при відпущеної педалі зчеплення. Встановлена на двигун. Є вал відбору потужності для привода лебідки. Карданна передача з'єднує КПП та задній міст трактора. Виконана на еластичних елементів по три з кожної сторони, для запобігання деформації та зручності демонтажу забезпечена ковзної втулкою. Задний мост включает в себя главную коническую передачу, 2 сухих фрикциона "сталь по стали", два плавающих ленточных тормозных механизма, две конечных передачи.

 

Гидросистема двухконтурная с общим баком.

  1. Система управления движением содержит насос НШ-10, трёхсекционный гидроусилитель, трубопроводы. 1-я секция предназначена для облегчения выключения сцепления, а 2-я и 3-я для облегчения выполнения поворотов трактора. Эффективность её такова, что любое из указанных действий можно выполнить пальцем руки.
  2. Система керування робочими органами містить насос НШ-50, двосекційний гідророзподільник, гідроциліндри, трубопроводи. 1-я секція відповідає за управління бульдозером, а 2-я за управління трелевочным щитом.
в виде галереив виде списка

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner